Vi bruker informasjonskapsler (cookies) for å sikre at nettstedet vårt fungerer som det skal, og for å analysere trafikken vår. Du kan velge å godta alle informasjonskapsler, eller avvise informasjonskapsler og forlate siden. Ved å klikke på "Godta alle", samtykker du til vår bruk av alle informasjonskapsler som beskrevet i vår . Hvis du ønsker å avvise våre informasjonskapsler, kan du finne festivalinformasjonen på faf2025.eventive.org

Avvis alle og forlat siden

Stephane Hochberg

Stéphane Hochberg, med 25 års erfaring innen forskning og forbrukerinnsikt, har samarbeidet med kjente selskaper som Kantar og Warner Bros. For ti år siden grunnla Hochberg DO THE RIGHT FILMS, drevet av en lidenskap for den amerikanske filmindustriens tilnærming til publikumsengasjement. Dette initiativet har som mål å hjelpe studioer, produsenter og regissører med å forstå publikum mer effektivt.

DO THE RIGHT FILMS hjelper filmskapere og TV-serieskapere gjennom viktig tilbakemelding fra publikum på strategiske punkter gjennom produksjonsprosessen. Dette sikrer at innholdet treffer sterkt hos seerne.

Stephen Hotchberg

Relaterte arrangementer